Znajdziesz nas na

https://web.facebook.com/Nasze-Testowanie-782965028474854/https://www.instagram.com/marczella6/https://plus.google.com/u/0/112016180150073208860/postshttps://pl.pinterest.com/marczella6/nasze-testowanie/

czwartek, 22 października 2015

Palmolive Aroma Sensations - recenzja

Palmolive Aroma Sensations Feel Good
Poczuj się radośnie z jedwabistym żelem pod prysznic z plumerią, olejkami eterycznymi z neroli i mango. Pozwól, aby tropikalna woń zamieniła kąpiel w prawdziwą przyjemność.


Moja ocena: Świeży zapach, świetnie się pieni i jest wydajny.


Palmolive Aroma Sensations So Relaxed
Zrelaksuj się z aromatycznym żelem pod prysznic z lawendowymi olejkami eterycznymi, Ylang Ylang i kardamonem. Pozwól się oczarować jego cudowną wonią.



Moja opinia: Zapach kompletnie nie w moim guście. Dodatkowo wysusza skórę.


Palmolive Aroma SensationsFeel Glamorous
Delektuj się delikatnie peelingującym, pobudzającym zmysły żelem pod prysznic z jeżyną, wanilią Bourbon i pitają. Pozwól, aby ten urzekający zapach zmienił Twoją kąpiel w cudowne doznanie.



Moja opinia: Podobnie jak So Relaxed zupełnie nie przypadł mi do gustu. Zapach za słodki, mdły. Dobrze myje i lekko peelinguje.


Palmolive Aroma Sensations So Dynamic
Poczuj orzeźwienie z chłodzącym i energetyzującym żelem pod prysznic z werbeną, mandarynkowymi i olejkami eterycznymi oraz kwiatem pomarańczy. Pozwól, aby niezwykle świeży zapach na dobre rozbudził Twoje zmysły.


Moja ocena: Mój zdecydowany faworyt. Pachnie obłędnie mandarynkami. Świetnie się pieni, orzeźwia i delikatnie nawilża skórę.


Palmolive Aroma Sensations So Vibrant
Poczuj pełnię życia z perłowym żelem pod prysznic z jagodami goji, olejkami eterycznymi z imbiru i hibiskusem. Niech rewitalizujący zapach wypełni cię pozytywnymi odczuciami.



Moja ocena: Świeży i olśniewający zapach. Idealna propozycja na poranny prysznic.


Palmolive Aroma Sensations Feel The Massage
Zregeneruj się z łagodnie peelingującym żelem pod prysznic Palmolive Aroma Sensations Feel The Massage Gel z solą z Morza Martwego, aloesem i miętą wodną. Pozwól, aby orzeźwił Cię powiew morskiej bryzy. 


Moja ocena: Świeży zapach, delikatnie peelinguje skórę, jeden z moich ulubieńców.

Testowanie żeli pod prysznic Palmolive Aroma Sensations sprawiło mi wielką przyjemność. Co prawda nie wszystkie przypadły mi do gustu, ale dwa z nich na dłużej u mnie zagoszczą.

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Seria fajna bo każdy znajdzie ten idealny dla siebie. Ja za słodkimi zapachami jakoś nie przepadam, za to moja siostra podobnie jak Ty właśnie Glamorous wybrała.

      Usuń