Znajdziesz nas na

https://web.facebook.com/Nasze-Testowanie-782965028474854/https://www.instagram.com/marczella6/https://plus.google.com/u/0/112016180150073208860/postshttps://pl.pinterest.com/marczella6/nasze-testowanie/

poniedziałek, 12 października 2015

Kampania Vizir GO Pods

Zostałam Ambasadorką kapsułek Vizir GO Pods i portalu everydayme.pl. Jest to mój pierwszy projekt na tym portalu i jestem bardzo podekscytowana.



Przez najbliższych 8 tygodni razem ze znajomymi i przyjaciółmi będziemy testować nowe kapsułki do prania. 


Właśnie doręczono mi paczkę, która zawiera zestaw startowy dla Ambasadorki, a w nim:
  • 1 opakowanie kapsułek do prania Vizir Alpine Fresh (17 szt.)
  • przewodnik projektu
  • książeczkę „Badanie opinii”.


Do podarowania przyjaciołom:
  • 25 pojedynczych opakowań z kapsułką Vizir Alpine Fresh
  • 25 ulotek Vizir.
Dla każdego z przyjaciół i znajomych przygotowałam taki oto zestaw:


Zaczynamy więc kampanię!!!

6 komentarzy:

  1. Wypróbowałam i rzeczywiście są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie do końca się sprawdził - plamy z sosu pomidorowego zostały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zapach prania, plamy schodzą bez problemu, dodatkowo używam do prania ubranek niemowlaka, bo jest on bardzo delikatny,Polecam każdemu.
    Anetkaaa1987

    OdpowiedzUsuń
  4. Po kilku tygodniach kampanii coraz bardziej jestem przekonana do kapsułek, zresztą moi znajomi również. Najbardziej cieszy mnie to, że są uniwersalne i skuteczne (z moim praniem poradziły sobie znakomicie, chociaż kilka osób musiało użyć "podwójnej dawki"). A zapach to dodatkowy plus.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie używam kapsułek Vizir Go Pods i musze przyznać, że pranie jest doprane i czyste, pięknie pachnie świeżością. Nie muszę dolewać żadnych płynów do płukania tkanin. Bardzo ważne będzie dla wielu osób to iż jest to bardzo wygodny produkt. Nie zajmuje dużo miejsca w łazience i wystarczy włożyć jedną kapsułkę do pralki i włożyć pranie. Nie ma żadnego odmierzania, przesypywania ani dozowania. Oszczędza bardzo dużo czasu i miejsca. Porównując z płynem do prania, który używałam do tej pory, kapsułki wychodzą podobnie cenowo, ale wygoda użycia jest większa w przypadku kapsułek. Dużym plusem jest to iż kapsułki są do prania tkanin białych jak również kolorowych. Polecam wypróbować nowe Vizir Go Pods. To strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam, używam i jestem bardzo z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń