Znajdziesz nas na

https://web.facebook.com/Nasze-Testowanie-782965028474854/https://www.instagram.com/marczella6/https://plus.google.com/u/0/112016180150073208860/postshttps://pl.pinterest.com/marczella6/nasze-testowanie/

niedziela, 11 września 2016

Lenor Unstoppables Fresh - recenzja perełek zapachowych

Biorąc udział w projekcie Grona Ambasadorów everydayme.pl otrzymałam do przetestowania szeroko reklamowane obecnie perełki zapachowe Lenor Unstoppable Fresh. Dziś przyszła pora na recenzję i krótkie przedstawienie owych perełek. Jak się spisały, czy spełniły moje oczekiwania i przede wszystkim, czy rzeczywiście zapewniają wszystkim rodzajom tkanin długotrwały zapach i świeżość, która trwa do 12 tygodni w przypadku ubrań przechowywanych w szafie. Zapraszam. 

"Wszyscy chcemy czuć się komfortowo w ubraniach, które nosimy na co dzień. Piękny, intensywny zapach w dużym stopniu przyczynia się do osiągnięcie upragnionego efektu. teraz długotrwały efekt świeżości możemy uzyskać, używając Lenor Unstoppables!" -  brzmi na prawdę niesamowicie, ale czy nie jest to jedynie sprytny chwyt marketingowy?

Opis producenta:
Lenor Unstoppables to specjalne perełki, które współdziałają z Twoim środkiem piorącym i płynem do płukania, by zwiększyć intensywność zapachu i czas jego utrzymywania się na tkaninach. Zostały zaprojektowane przez najlepszych ekspertów Procter&Gamble, by ubrania pozostawały niesamowicie świeże i roztaczały wokół piękny zapach, zupełnie jak Twoje ulubione perfumy.

Lenor Unstoppables mają postać perełek, które wsypujesz bezpośrednio do bębna pralki, a one stopniowo rozpuszczają się w trakcie prania, uwalniając zapach i nasycając nim włókna tkanin. Ich innowacyjna formuła zawiera 9 razy więcej składników zapachowych niż inne produkty Lenora, co sprawia, że są jedynym tego rodzaju produktem na polskim rynku.

Stosowanie:
Wsypać intensywne perełki zapachowe do bębna pralki; włożyć ubrania i dodać środek piorący, dodać ulubiony płyn do płukania Lenor. Można je stosować do wszystkich kolorów, materiałów i przy każdej ilości prania. Doskonale sprawdzają się przy praniu odzieży sportowej i ręczników. 

Lenor Unstoppables dostępne są w trzech wariantach zapachowych:
- FRESH - połączenie minerałów z aromatem lilii wodnej i świeżymi, zielonymi nutami górnymi nadaje tym perełkom ich morski charakter.
- BLISS - mieszanka czerwonych jagód i wiśni w połączeniu z elegancją białego kwiatu jaśminu i nutą słodkiej brzoskwini.
- LAVISH - luksusowy zapach zainspirowany perfumami, który stanowi połączenie czerwonych róż z nutami brzoskwini.

W przeciwieństwie do płynów do płukania tkanin perełki Lenor Unstoppables nie zawierają składników zmiękczających, wiec można je stosować do wszystkich rodzajów tkanin, w tym ręczników oraz ubrań sportowych.
Perełki zapachowe doskonale sprawdzają się zwłaszcza w przypadku tkanin syntetycznych, szybko neutralizując nieprzyjemny zapach.
Z Lenor Unstoppables świeży zapach towarzyszy nam przez cały dzień, a jego trwałość to nawet 12 tygodni w przypadku ubrań przechowywanych w szafie.

Moja opinia:
Należy pamiętać, że perełki zapewniają jedynie długotrwały zapach, więc nie należy zapominać o proszku/płynie do prania/kapsułkach i płynie do płukania. Nie jest to środek piorący. Oczywiście początkowo byłam nieco sceptycznie nastawiona do tego produktu, ale faktycznie coś w nich jest i ubrania długo pachną świeżością (oczywiście te zamknięte w szafie). 
Perełki zamknięte są w ładnym, estetycznym opakowaniu z wygodnym dozownikiem-zakrętką. Łatwe w dozowaniu - wystarczy wsypać je do bębna, wydajne - wystarcza niewielka ilość by pranie pięknie pachniało. A zapach jest nieziemski, długotrwały, a po otwarciu pralki roznosi się po całym domu. Według producenta perełki mają przedłużyć zapach do 12 tygodni - faktycznie długo go utrzymują, ale mam jeszcze trochę czasu by to sprawdzić (poczekam te 12 tygodni i dam Wam znać). Póki co jestem mile zaskoczona.
 Spotkałam się z opiniami, że słabo rozpuszczają się w wodzie i "chowają" w zakamarkach pralki, ja nic takiego nie zauważyłam, u mnie sprawdzają się wyśmienicie. Jedynym minusem wydaje się być cena, przez co wiele osób może je uznać za zbędny luksus. Myślę, że warto wypróbować perełki Lenor Unstoppables, i na "własnym praniu" przekonać się jak działają.
Składniki:
Hexyl Cinnamal, 2,4-Dimethyl-3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Hexyl Salicylate, Benzyl Salicylate, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Tetramethyl Acetyloctahydronaphthalenes, Citronellol. Kompozycja zapachowa: Benzyl salicylate, Citronellol, Eugenol, Hexyl cinnamal, Limonene.

Pojemność: 275 g

Cena: około 25 zł



Znajdziesz nas na
https://web.facebook.com/Nasze-Testowanie-782965028474854/https://www.instagram.com/marczella6/https://plus.google.com/u/0/112016180150073208860/postshttps://pl.pinterest.com/marczella6/nasze-testowanie/

7 komentarzy:

  1. Jako Ambasadorka marki również miałam możliwość przetestować perełki Lenor Unstoppables. Jakie są moje wrażenia? Perełki bardzo przypadły mi do gustu, zresztą moi znajomi również są nimi zachwyceni. Zapach śliczny, opakowanie poręczne, zapach zatrzymany na dłużej - to tylko najważniejsze zalety perełek. Miałam również okazję wypróbować różową wersję (Bliss) i to właśnie ona na dłużej zagości w moim domu - zapach obłędny. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam perełek Lavish. Mają śliczny zmysłowy zapach. A czy przedłużają zapach? Właściwie mina tym nie zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również testowałam Perełki i tak jak większość uwielbiam je stosować. Są po prostu świetne! wydajne, łatwo się je dozuje, zapach bardzo przyjemny i musze powiedzieć że naprawdę utrzymują się przez długi czas- co do tego byłam troszkę sceptycznie nastawiona. Produkt polecam w 100%

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział w testowaniu perełek Lenora i właściwie to mam mieszane uczucia, może za dużo się spodziewałam? Bardzo lubię, gdy pranie świeżo pachnie i zapach utrzymuje się długo na odzieży, perełki co prawda pachną, ale nie aż tak, jak oczekiwałam. Poza tym zapach jest wyczuwalny tylko gdy pranie jest mokre, a gdy wyschnie właściwie go nie czuć. W dodatku ta cena! U mnie w sklepie 25 zł za opakowanie – to zdecydowanie za drogo. Zdecydowanie wolę używać tradycyjnych płynów Lenor. Ranna28

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach jest adekwatny do gwarancji producenta i faktycznie nie powoduja podraznien.Niestety bez uzycia płynu, pranie jest sztywne...a to oznacza, ze perełki stają sietdodatkowym kosztem.I nie sa zadnym zamiennikiem dla produktow piorących.Proeukt fajny jako dodatek ale zbyt drogi ;)

    OdpowiedzUsuń