Znajdziesz nas na

https://web.facebook.com/Nasze-Testowanie-782965028474854/https://www.instagram.com/marczella6/https://plus.google.com/u/0/112016180150073208860/postshttps://pl.pinterest.com/marczella6/nasze-testowanie/

poniedziałek, 30 maja 2016

IDEAL COVER FULL HD - matujący podkład kryjący EVELINE Cosmetics

Do testowania podkładu IDEAL COVER FULL HD podeszłam bardzo optymistycznie. Oczekiwałam przyzwoitego podkładu, który ładnie zamaskuje drobne niedoskonałości skóry i jej nie podrażni. Jaki zatem okazał się fluid od Eveline? Recenzja niżej...




Opis producenta:
Opracowany we współpracy z wizażystami długotrwały matująco-kryjący podkład IDEAL COVER FULL HDTM  błyskawicznie dopasowuje się do odcienia skóry i nadaje jej perfekcyjny wygląd do 16 godzin. Podkład pomaga skorygować niedoskonałości, takie jak przebarwienia, rozszerzone i popękane naczynka, wykwity skórne.

Satynowa konsystencja sprawia, że kosmetyk dobrze przylega do skóry i umożliwia stopniowanie intensywności matowienia i krycia.


Kompleks mineralny Ultra-Matt 16h dodatkowo zmniejsza widoczność porów, wygładza cerę i sprawia, że makijaż jest praktycznie niewyczuwalny na twarzy.
Formuła wzbogacona o inteligentne pigmenty matujace Hitech Stay-on PigmentsTM  gwarantuje innowacyjną trwałość.

Produkt został wzbogacony filtrem SPF 10, który skutecznie ochroni skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.

NIEPEERFUMOWANY, BEZTŁUSZCZOWY, BEZ PARABENÓW. TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE.

Moja opinia:
Do testów wybrałam odcień 202 PASTEL, który idealnie dopasował się do mojego odcienia skóry. Jednakże nie jestem do końca zadowolona z poziomu krycia fluidu (nie do końca ukrył to co miało zostać ukryte) oraz uwydatniania suchych miejsc - jedyne minusy jakie u siebie wypatrzyłam. Ideal Cover Full HD zamknięty jest w szklanej buteleczce z pompką, która precyzyjnie dozuje kosmetyk. Bardzo dobrze się nakłada, nie tworzy maski i ładnie rozświetla skórę. W zależności od ilości nakładanego fluidu możemy stopniować efekt krycia i uzyskać taki efekt, jaki chcemy.Przyzwoicie matuje, chociaż musiała go jeszcze przypudrować, by było tak jak lubię.


Dość długo utrzymuje się na skórze, nie zbryla się  - duży plus. Fajny fluid za niewielką kasę - dobra odskocznia od mojego ulubionego True Match. Polecam.

Skład:
Aqua/Water, Isododecane, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Trimethylsiloxysilicate, PEG-10 Dimethicone, Glycerin, Propylene Glycol, Perlite, Distreardimonium Hectorite, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol, DMDM Hydantoin, Chlorphenesin, Propylene Carbonate, EDTA, Malus Domestica Fruit Cel Culture Extract, May Contain (+/-): CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491, CI 77492, CI 77499.



Pojemność: 30 ml

Cena: 24 - 28 zł


http://eveline.eu




3 komentarze:

  1. Jakoś ciężko jest mi dobrać od nich odcień. Trwałość ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, nie miałam problemu z dobraniem idealnego odcienia. Z trwałością też nie było problemu, jednak szukam dalej idealnego fluidu.

    OdpowiedzUsuń